بهمن موتور قصد دارد تا پیکاپ آفرودی G9 را در اوایل سال 1402 روانه بازار کند. این مدل محصولی از کمپانی ZX است که پیش از این نیز خودروی لند مارک را با گروه بهمن موتور به بازار ایران فرستاده بود. G9 با الهام از پیکاپ فورد F150 ساخته شده و با بازه قیمتی 23 الی 32 هزار دلاری در چین، می‌تواند تبدیل به گران‌ترین وانت صفر کیلومتر بازار خودرو در ایران شود و به سبب مشخصات فنی بهتر خود، سطوح تازه‌ای را در میان پیکاپ‌های چینی و لوکس موجود در ایران تعریف کند.

پیکاپ آفرود G9 به موتور توربوشارژ 2 لیتری با فناوری GDI (پاشش مستقیم سوخت) مجهز است که قدرت و گشتاور آن حداکثر به 190 اسب بخار و 360 نیوتن متر می‌رسد. به گفته ZX AUTO، این موتور به سبب کاهش اصطکاک بین قطعات درونی، دوام و طول عمر بالایی داشته و مصرف سوخت را کاهش می‌دهد. با این حال مشخص نیست که عملکرد چنین پیشرانه مدرنی در مواجه با بنزین کم‌کیفیت موجود در پمپ بنزین‌های کشور چه خواهد بود.

قدرت موتور از طریق گیربکس 8 سرعته انحصاری ZF به هر چهارچرخ وارد می‌شود. سیستم فنربندی مستقل در کنار سیستم‌های کنترل پایداری، کنترل کشش، کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، قفل دیفرانسیل و حالت‌های مختلف رانندگی، سطح بالایی از عملکرد را در مقایسه با رقبا برای این پیکاپ ارائه می‌دهد، همچنین در محو عقب نیز به‌جای فنر شمش از فنر‌لول استفاده شده تا کیفیت سواری این وانت، به شکل محسوسی بهتر از رقبا باشد.

بدنه G9 از مواد فولادی و پلیمری ساخته شده که علاوه بر استحکام بالا، وزن خودرو را به‌طور قابل‌توجهی کاهش داده است. ایمنی خودرو با کاربرد چهار ایربگ (شامل ایربگ راننده، سرنشین و ایربگ‌های جانبی) بهبود پیدا کرده و سیستم ترمز دیسکی در تمام چرخ‌ها، از دیگر ویژگی‌های فنی این وانت است.

کابین پیکاپ آفرود G9 به شیوه مدرن و امروزی طراحی شده است. کنسول میانی، روکش صندلی‌ها، قسمت‌هایی از داشبورد و غربیلک فرمان از جنس چرم باکیفیت هستند. فضای درون کابین همانند شاسی بلندهای بزرگ و لوکس، باز و جادار است و سرنشینان در آن احساس راحتی می‌کنند.