مرحله دوم طرح یکپارچه اردیبهشت ماه اعلام شد. طبق فرآیند اجرایی و برنامه زمان‌بندی دومین مرحله طرح خودروهای داخلی یکپارچه، گام نخست این طرح از روز چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه با بستن حساب شخصی و بلوکه کردن موجودی لازم به نفع سازمان پشتیبانی آغاز می‌شود و تا روز جمعه بیست و نهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

پس از آن، از بیست و نهم اردیبهشت تا سوم خرداد ماه بررسی اطلاعات متقاضیان واجد شرایط از نظر داشتن حساب با موجودی بلوکه شده به عنوان پیش نیاز ثبت نام و اعمال لیست سیاهی (کارخانجات خودروسازی، اولین دوره فروش سامانه یکپارچه و خودروهای وارداتی) انجام می‌شود.

در مرحله سوم از سوم تا سیزدهم خرداد ماه ثبت نام و اولویت بندی توسط متقاضیان واجد شرایط انجام می‌شود.

 

جزییات ثبت نام مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو

 

بر اساس این گزارش، اولویت بندی با دستگاه های نظارتی با الگوریتم قبلی تایید شده در روز هفدهم خرداد انجام می‌شود و از هجدهم تا سی و یکم خرداد ماه اطلاعات متقاضیان و حذف افرادی که واجد شرایط درخواست نیستند (مطابق با پایش سجل احوال، ناجا و غیره) انجام می‌شود.

همچنین در روز دهم تیر ماه ۱۴۰۲ پایش پنج اولویت اول متقاضیان انجام و در سامانه اعلام می‌شود.

در نهایت از روز پانزدهم تیر ماه، امکان ثبت نام متقاضی بر اساس فراخوان کارخانه خودروساز بر اساس برنامه زمانی اعلام شده فراهم می‌شود.

 

برای اطلاع از بهترین اطلاعیه‌های فروش خودرو و کسب مشاوره در زمینه‌های گوناگون مشاوران ما در کوتاهترین زمان با شما تماس برقرار می‌نمایند.

برای اطلاعات بیشتر کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.