رونمایی از لاماری X توسط آرین موتور

 

رونمایی لاماری x طی مراسم رسمی برگزار شد.، یکی از محصولات مورد علاقه بازار ایران در دو سال اخیر، می‌تواند دانسته‌شود. این خودروی کراس‌اوور زیبا، با طراحی اسپرت و ویژگی‌های فنی مناسب، توانست در مدت زمان کوتاهی به فروش قابل‌توجهی در بازار ایران دست یابد. با این حال، لاماری ایما با مشکلاتی روبه‌رو است که یکی از آن‌ها کمبود امکانات رفاهی است. این موضوع باعث ایجاد انتقاداتی نسبت به این محصول محبوب شد. و به همین دلیل، آرین پارس موتور تصمیم به عرضه نسخه فول آپشن لاماری ایما X گرفت. تا نقص کمبود آپشن را در این کراس اوور خوش‌چهره برطرف کند.

لاماری ایما X

لاماری ایما X یا لاماری ایما فول آپشن؟

 

لاماری ایما X، نسخه‌ای فول آپشن لاماری است که با تجهیزات ایمنی و رفاهی بیشتر ارائه می‌شود. بعد از عرضه این نسخه، شاید دیگر تقاضایی برای مدل ساده لاماری ایما شکل نگیرد. و در صورت این اتفاق خودرو لاماری ایما معمولی احتمالا با قطع تولید مواجه‌شود. بنابراین، لاماری ایما X حالا آماده‌است تا با بهبود اصلی‌ترین نقطه ضعف خود، رقبا را به چالشی جدی دعوت کند.

 

مشخصات فنی لاماری ایما X

 

لاماری ایما X از هما پیشرانه‌ی لاماری معمولی برخوردار است. یک موتور توربوشارژر 1.5 لیتری با توان تولید 195 اسب بخار، و گشتاوری برابر با 285 نیوتن متر نیروبخش 2 چرخ جلوی این کراس‌اوور است. این پیشرانه به دلیل استفاده از سیستم تزریق مستقیم سوخت و توربوشارژر، نسبت به کیفیت سوخت حساس است. البته این موضوع در تمام خودروهای مجهز به توربوشارژر صدق می‌کند. و به دلیل کیفیت پایین سوخت در کشورمان این موضوع به یک ضعف تبدیل شده‌است.

 

لاماری ایما ایکس

طراحی لاماری ایما X

 

همچنان همان چهره آشنای لاماری ایما در اینجا نیز دیده‌می‌شود و تنها یک کیت بدنه به صورت آپشنال اضافه‌شده‌است. که به خواست مشتری و پرداخت هزینه بیشتر قابل نصب است. کیت بدنه لاماری ایما X نسبت به نسخه قبلی ظاهر اسپورت‌تری را به نمایش می‌گذارد. و آن را یک کپی فانتزی از لامبورگینی اوروس می‌توان دانست. در نسخه X، لیپ سپرهای جلو و عقب به خودرو اضافه‌شده‌است که به آن ظاهری اسپرت و تهاجمی می بخشد. و همچنان با یک طراحی جذاب و تقریبا هماهنگ روبرو هستیم که حالا به کمک دوز کیت بدنه هماهنگ‌تر شده‌است.

 

آپشن‌های لاماری ایما X

پس از ورود به فضای داخلی خودرو جدید آرین پارس موتور، متوجه خواهید شد که طراحی کلی آن با قبل فرقی نکرده است و همان فضای داخلی را اینجا نیز می‌بینیم. با این حال، در قسمت جلوی داشبورد از نورپردازی مخفی استفاده شده است که طرحی مشابه بال های گشوده پرندگان دارد که مارا به یاد سوبا M4 می‌اندازد و به دلیل اینکه هر دو خودرو از محصولات زیرمجموعه دانگ فنگ چین هستن در قطعات کابین و قسمت فنی، دو خودرو تشابهات بی شمار هستند و این موضوع تاحدودی باعث سرخوردگی می‌شود و حس تکراری بودن را ایجاد می‌کند.

و…..

اما در بخش ایمنی و رفاهی، لاماری ایما با اضافه شدن پسوند حرف لاتینX برخی از امکاناتی که پیش از این نداشت را دریافت می‌کند. این امکانات شامل سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، چراغ های جلو LED، صندلی های جلوی برقی، گرم‌کن صندلی های جلو، صندلی راننده مجهز به سردکن و ماساژور، صندوق بار برقی و سنسور پارک جلو است.

 

داخل لاماری x

علاوه بر این، از امکانات استاندارد لاماری ایما به نسخه X نیز منتقل شده است. که شامل کروز کنترل، کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سنسور عقب، ترمز کمکی، ترمز ضد قفل، ترمز اضطراری، ترمز پارک برقی، اتولایت، دی‌لایت، کلاستر و مانیتور یکپارچه، سنسور باران، دوربین عقب، کیسه‌های ایمنی هوا، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تهویه‌اتومات، صندلی برقی راننده، تنظیم صندلی شاگرد از ردیف دوم، آینه‌های کناری برقی مجهز به گرم‌کن، سقف پانوراما با قسمت بازشو و… می‌باشد.

 

در صورت نیاز به مشاوره و خرید و فروش و کسب اطلاعات بیشتر به اینستاگرام یا تلگرام ما ملحق شوید و یا با شماره تماس‌های زیر ارتباط برقرار نمایید:

نمایندگی: 01732133259-01732150304

فروش:  09025472505 

برای مشاوره و فروش حواله با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید 01732133259-01732150304 و یا اطلاعات خود را وارد نمایید تا مشاوران ما با شما تماس حاصل نمایند