در سال 1400  قانون حمایت از طرح جوانی جمعیت در مجلس تصویب شد. قانونی که امتیازاتی را برای خانوارهای دارای فرزند در نظر می‌گرفت.

پیرو این قانون، خودروسازان به مادران دارای دو فرزند و بیشتر، خودروی بدون قرعه‌کشی می‌دهند. البته مشروط به اینکه فرزند دوم بعد از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشد.

در این طرح هر زمان که قرعه کشی طرح جوانی جمعیت اعلام شود مادرانی که دارای این شرایط هستند می توانند در این قرعه کشی شرکت نمایند.

شرکت آرین خودرو، در تاریخ 13 دی 1400 لغایت 16 مهلت ثبت نام در قرعه کشی لاماری استان گلستان و ایران طرح حمایت از جوانی را به مادران عزیز داده بود. که این قرعه کشی انجام شده و برندگان آن فردا اعلام خواهد شد.

نمایندگی جلالی ضمن تبریک به برندگان قرعه کشی لاماری استان گلستان و ایران در طرح جوانی جمعیت اعلام می نمایند، هموطنان عزیزی که در استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، گیلان، مازندران، گلستان، تهران و سمنان که در قرعه کشی لاماری در طرح جوانی جمعیت 16 دی ماه برنده شده اند می‌توانند با انتخاب کد 1701 از خدمات ویژه تحویل درب منزل و تکمیل پرونده بدون نیاز به حضور خریدار  بهره‌مند شوند.

لاماری استان گلستان