لاماری مازندران – متقاضیان محترمی که در طرح یکپارچه ثبت نام نموده‌‌اند و نوبت آنها پاییز است می‌توانند برای تکمیل وجه خود از تاریخ 17 تیرماه لغایت 20 تیر با مراجعه به سایت sales.lamari.ir  مراجعه نمایند. و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

متقاضیان طرح یکپارچه  لاماری مازندران می‌توانند با انتخاب کد 1701 نمایندگی جلالی از خدمات ویژه (بصورت حضوری و غیرحضوری) برخوردارشوند.

نمایندگی جلالی تمامی خدمات لاماری را برعهده خواهدگرفت. و به صورت آسانترین روش انجام خواهد شد.

برای ارتباط و مشاوره می‌توانید با اینستاگرام ما ملحق شوید و یا با شماره تماسهای ما در ارتباط باشید.

 

لاماری مازندران

لاماری ایما از یک طرف آپشن‌هایی مثل دوربین ثبت وقایع رانندگی و سقف پانوراما بازشو دارد. که واقعاً امکانات ارزنده‌ای هستند. و از طرف دیگر با کسری مواردی از قبیل دنده تیپ ترونیک (که حتی روی 206 تیپ 6 هم کار شده) یا دوربین 360 درجه (که بصورت استاندارد روی ام‌وی‌ام X22 PRO اقتصادی قرارگرفته) حسابی توی ذوقمان می‌زند. تازه کمبودهای لاماری ایما به همین موارد ختم نمی‌شوند. بلکه اینجا از گزینه‌های دیگر رایج در این رده نظیر: سنسور پارک جلو، درب صندوق برقی، تهویه دوکاناله، تنظیمات برقی صندلی شاگرد، گرمکن صندلی‌ها، آینه وسط الکتروکرومیک و رادارهای مختلف هم خبری نیست. البته در آینده نسخه فول ایما با امکانات تکمیلی عرضه شود. اما اگر قیمتش در بازار آزاد خیلی گران‌تر از مدل پیش‌رو شود. به همان نسبت رقبایش هم قلدرتر خواهندشد. و باز این مشکل کمبود امکانات به چشم خواهدآمد.